سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

محموله کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش یك میلیارد و 400 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان فسا در اجرای طرح مبارزه با كالای قاچاق در محور های مواصلاتی با ایجاد تور ایست و بازرسی مقطعی اقدام به بررسی خودرو های عبوری كردند كه به یك دستگاه خودرو کامیونت مشكوك  شدند.
وی اظهار كرد: پس از متوقف كردن خودرو  کامیونت و بازرسی از آن 8 هزار 4۶۴ عدد کمپوت، 8هزار و ۳۵۲ قالب صابون، یك هزار و 296 عدد چای، 12 هزار عدد نوشیدنی، ۹۶۰ عدد شیرعسل، ۱۱۲ عدد روغن زیتون، ۴۲۴ بسته آدامس و ۱۹۴ عدد نسکافه و  ۳۰ عدد کافی میت كشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضایی ‌خاطر نشان كرد: ارزش این محموله كالای قاچاق بیش از یک ملیارد و 400 ملیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ شیبانیان در هشدار به اخلالگران اقتصادی گفت: با توجه به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، یكی از اولویت های انتظامی شهرستان فسا مبارزه و برخورد شدید با قاچاق كالا و ارز و افراد سود جو است.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.