چهارمین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته، در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ این کنگره بین المللی، با حضور سخنرانانی از 16 کشور دنیا، از امروز در هتل هما آغاز به کار کرده است و تا جمعه، دهم اردیبهشت، ادامه دارد.
سه دوره پیشین این کنگره، در تهران برگزار شده بود و این نخستین بار است که این کنگره بین المللی، در دیگر شهرهای کشور برگزار می شود.
هدف اصلی از برپایی این کنگره، تبادل جدیدترین اطلاعات علمی و تکنولوژی متخصصان جراحی و توانبخشی داخل و خارج از کشور با یکدیگر، در زمینه کاشت حلزون و علوم وابسته است.
در این کنگره سه روزه، استادان برجسته داخلی و خارجی، آخرین دستاوردهای علمی در حوزه کاشت حلزون و علوم وابسته را به مخاطبان ارائه می کنند و همزمان با برگزاری آن، شرکت های تجهیزات پزشکی مرتبط هم در زمینه کاشت حلزون شنوایی دایر هستند.
انتقال تجارب علمی، انتقال تکنولوژی و دانش جدید در این حیطه از سوی دانشمندان مطرح بین المللی به داخل کشور، از دیگر اهداف برگزار کنندگان است.
سخنرانان خارجی از کشورهای آلمان، بلژیک، اوکراین، هلند، مراکش، صربستان، امارات، مجارستان، جمهوری چک، اسپانیا، انگلستان، لیتوانی، اتریش، مصر، ترکیه و آمریکا در این کنگره حضور دارند.
این کنگره دارای مجوز بین المللی از کارگروه صدور مجوز بین المللی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: آغاز ، کنگره ، کاشت ، شنوایی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.