سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ندای وحدت اسلامی از تریبون مسابقات قرآن به جهان مخابره می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این کنگره عظیم قرآنی توطئه تکفیری‌ها در زمینه شیعه‌هراسی و ایران هراسی را خنثی می‌کند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم آقا محمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد خصوص ضرورت برگزاری این گونه مسابقات بین المللی گفت: در وهله اول جریانات تکفیری که بدنبال تفرقه انداختن در جهان اسلام هستند از این مسابقات دچار زیان و خسران می شوند.

وی با بیان این که تکفیری ها برای این که از وحدت شیعه و سنی و همگرایی مسلمانان جلوگیری کنند تهمت های نا روا به شیعه می زنند، اظهارداشت: آن ها بدنبال شیعه هراسی در جهان اهل سنت و ایجاد شکاف میان مذاهب مسلمان هستند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین امت اسلامی حول محور قرآن به وحدت و برادری می رسند و حضور قاریان و حافظان قرآن از کشورهای اسلامی به ایران گام بسیار مثبت و مهمی است که توطئه ها و تفرقه افکنی تکفیری ها را خنثی خواهد کرد.

آقامحمدی عنوان کرد: در سایه برگزاری مسابقات قرآن، ندای وحدت مسلمانان با نوای قرآن در جمهوری اسلامی ایران به سایر نقاط جهان اسلام مخابره می شود و این کار مهمی است و هرچه تلاش کنیم در برپایی این همایش جهانی کم است.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.