سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد جدید ترامپ از هیلاری کلینتون: او می‌تواند فقط برای خودش شغل ایجاد کند؛ نه برای آمریکا

نامزد پیشروی جمهوری‌خواهان پس از کامیابی در پنج انتخابات ایالتی دیگر دوباره از رقیب دموکرات خود انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، دونالد ترامپ – نامزد پیشرو جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا – پس از کسب پیروزی قاطع در پنج انتخابات ایالتی دیگر، خود را به عنوان نامزد نهایی حزب جمهوری‌خواه معرفی کرد.

همانند ترامپ، «هیلاری کلینتون» - نامزد پیشرو حزب دموکرات – نیز با کسب 4 پیروزی در 5 ایالتی که دیروز (سه شنبه) انتخابات مقدماتی در آنها برگزار شد، بخت خود را برای معرفی شدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها افزایش داد. 

کلینتون پس از این پیروزی، در مصاحبه با خبرنگاران بار دیگر انتقاداتی را متوجه جمهوری‌خواهان کرد و گفت: "اگر شما یک دموکرات، یک مستقل یا حتی یک جمهوری‌خواه عاقل باشید، می‌دانید که آنها (جمهوری‌خواهان) به دنبال ساختن کشوری نیستند که نابرابری در آن کاهش یابد. بنابراین، بجای اینکه اجازه دهید آنها ما را به عقب ببرند، به ما کمک کنید تا آمریکا را به جلو ببریم."

همین اظهارنظر کافی بود تا ترامپ بار دیگر او را به باد انتقاد بگیرد. وی در مصاحبه‌ با خبرنگاران گفت: "هیلاری یک شیاد است و رئیس‌جمهور وحشتناکی برای آمریکا خواهد بود. او چیزی درباره اشتغال‌زایی نمی‌داند؛ جز اینکه برای خودش شغل ایجاد کند!" ترامپ ادامه داد: "هیلاری کلینتون یک زن است اما من بیش از او برای زنان تلاش خواهم کرد."

وی همچنین «برنی سندرز» - کاندیدای دیگر دموکرات‌ها – را شخصیتی متفاوت از هیلاری کلینتون توصیف کرد و پیشنهاد داد با توجه به رفتار بدی که از سوی حزب دموکرات با او صورت می‌گیرد، به عنوان یک نامزد مستقل وارد انتخابات ریاست جمهوری شود.


انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.