سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

آمادگی رشت و رودبار برای دور دوم انتخابات خانه دوم

مردم رشت و رودبار آماده تکمیل حماسه حضور 7 اسفند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان رودبار گفت: همه‌ امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری برای برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان‌های رشت و رودبار آماده است.
محمدعلی نجفی افزود: 643 شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رشت و رودبار آماده شده است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرای مرحله‌ دوم انتخابات براساس جدول زمان بندی به خوبی در حال انجام است، افزود: همه‌ عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی 2 شهرستان برای برگزاری انتخابات در دهم اردیبهشت آمادگی کامل دارند.
استاندار گیلان اهمیت دور دوم انتخابات را همانند دور اول دانست و افزود: سلامت و صحت انتخابات و اجرای قانون از تأکیدات وزارت کشور در برگزاری انتخابات است.
محمدعلی نجفی خاطر نشان کرد: باتوجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور، به عنوان امین آرای مردم تلاش می‌کنیم تا انتخابات به خوبی مرحله نخست برگزار شود.
وی افزود: تاکنون براساس گزارش های رسیده شرایط تبلیغات نامزدهای انتخابات در 2 شهرستان رشت و رودبار مناسب است.
استاندار گیلان رعایت اخلاق و ادب اسلامی را در تبیلغات نامزدها مهم دانست و افزود: انتظار داریم نامزدهای انتخابات براساس احترام متقابل و رعایت قانون به فعالیت‌های تبلیغاتی خود ادامه دهند.
محمدعلی نجفی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم درانتخابات هفتم اسفند ماه گفت: گیلانیان غیور نشان داده‌اند که همیشه همراه نظام بوده‌اند و قطعاً در این مرحله از انتخابات نیز مردم رشت و رودبار این مساله را ثابت خواهند کرد.
در حوزه انتخابیه رشت 4 نامزد، برای کسب 2 کرسی باقیمانده و در حوزه انتخابیه رودبار 2 نامزد برای کسب یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.
در مرحله اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 10 نماینده از 11 حوزه انتخابیه گیلان منتخب مردم شدند.
گیلان 13 کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.