سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری:

فلاح نزدیک ترین گزینه به شرایط مقاومت بود/ 3 بازیکن لیگ برتری می گیریم

سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: شرایط حاکم بر تیم مقاومت البرز باعث شده نتوانیم گزینه های زیادی برای همکاری داشته باشیم، فلاح بهترین گزینه بود.

نظری سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: همانطور که در صحبت های گذشته نیز اعلام شده بود شرایط حاکم بر تیم مقاومت البرز باعث شده دست ما برای مذاکره با مربیان باز نباشد پس با 4 نفر مذاکره کرده بودیم اما باز همین شرایط و اوضاعی که در طول فصل و هنگام پرداخت با آن دست به گریبان هستیم، باعث شد در نهایت با فلاح که سالهاست زحمت این تیم را کشیده به توافق برسیم.

وی افزود: توافق با فلاح  به صورت خودکار تکلیف بسیاری از مسائل را روشن می کند و فردا دستیاران وی انتخاب می شوند همانقدر که در جذب بازیکن به بحث بومی توجهی نداریم و تمامی سربازان را به خدمت می گیریم در انتخاب نفرات کادرفنی باید نفرات بومی را جذب کنیم.
به این ترتیب پس از جلسه روز پنجشنبه تمام اقدامات برای شروع تمرینات صورت می گیرد، تا طبق اطلاعیه از افراد علاقمند تست گرفته شود  البته روزهای شنبه و یکشنبه تمرین تیم آغاز می شود تا بازیکنان برای آمادگی به تمرین گروهی بپردازند.

*به سمت باشگاه داری حرکت می کنیم

نظری در پایان گفت: تمام امکانات و بحث بودجه همانند سال گذشته تصویب شد و ما از مسئوولان شهر و تربیت بدنی و ورزش شهر انتظار کمک داریم، دیگر تصمیم مهم این است که امسال مقاومت در جهت باشگاه داری حرفه ای حرکت می کند تا بتواند در گسترش دیگر رشته های ورزشی نیز گامی بردارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.