سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

چتری برای کودکان در معرض خطر

کودکان آسیب پذیر مازندرانی با مشارکت نهادهای این استان حمایت می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: کودکان در معرض آسیب 30 محله این استان شناسایی و در برنامه حمایتی امسال این نهاد قرار گرفتند.

سعید آرام با بیان اینکه این کودکان به علت حضور در خانواده های معتاد و مناطق آسیب پذیر در معرض خطر هستند و حمایت از آنان در برنامه های کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد مازندران لحاظ شده است افزود: با آموزش مهارت های زندگی و مقابله با آسیب ها، اردوهای فرهنگی و تربیتی و کمک های مالی؛ گامی در راستای آینده روشن تر آنان برداشته شود.

وی گفت : مازندران امسال جزو 5 استان کشور است که بصورت پایلوت برنامه های ویژه ای برای پیشگیری از اعتیاد در آن اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای این برنامه ضریب نفوذ خدمات پیشگیری از اعتیاد را 40 تا 50 درصد در این استان افزایش می دهد.

به گفته مدیرکل بهزیستی مازندران اعضاء کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد این استان؛ همچون دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و پایگاههای بسیج در این امر با سازمان بهزیستی مشارکت می کنند.

حمایت از کودکان آسیب پذیر مازندران از اواخر بهمن 94 کلید خورد و اکنون با شناسایی 30 محل در این استان، اجرای برنامه ها همزمان با شروع اوقات فراغت این کودکان آغاز و تا پایان امسال ادامه می یابد.

مازندران حدود سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، مشارکت ، آینده ، کودکان ، معرض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.