سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هم اندیشی ارتقای همکاریها وتوانایی های رسانه ای بسیج در مشهد

هم اندیشی ارتقای همکاریها وتوانایی های رسانه ای بسیج به همت دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در مشهد برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، در این نشست که صبح امروز با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی فعال در حوزه رسانه در دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه برگزار شد مدیر این دفتر با بیان اینکه امروزه فرصت های رسانه ای بسیار مناسبی در اختیار علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود:بسیجیان باید قدر این فرصتها را بدانند و از این فرصتهای برای شناساندن اهداف والای انقلاب بهره ببرند.
احمد عارفخانی تصریح کرد:بسیج نیز بستر وفرصتهای فروانی را برای  علاقمندان عرصه رسانه فراهم کرده است که باید نسل جوان وپر تلاش با مسلح شدن به سواد رسانه ای و شناخت زوایای مختلف رسانه ها از این بستر عظیم برای اهداف مقدس بسیج وتفکر بسیجی استفاده کنند.
 مدیردفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه دوره های رسانه شناسی وسواد رسانه ای وهمچنین سایر دوره های آموزشی این دفتر را  از جمله فرصتهایی عنوان کرد که دانشجویان وطلاب بسیجی می توانند در راستای افزایش معلومات رسانه ای خود از این دوره ها استفاده کنند.
رییس بسیج رسانه استان خراسان رضوی هم در ادامه این هم اندیشی  با بیان اینکه امروزه از رسانه به عنوان قوه چهارم  در کنار سایر قوا یاد می کنند افزود:اگر رسانه ها نیت مند وبااهداف عالیه فعالیت کنند می توانند تاثیرات بسزایی در درون جامعه ایجاد کنند.
سرهنگ علما با اشاره به اینکه هنر رسانه باید تبدیل مساله به موضوع باشد افزود:رسانه خوب رسانه جریان ساز و گقتمان ساز است .
 وی تصریح کرد:یکی از وظایف اصلی رسانه امروزه در نظلام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه ومقابله با جنگ نرم دشمنان است که بسیجیان  می توانند در این راستا نقش فعال واثر گذاری داشته باشند.
در ادامه این هم اندیشی دانشجویان بسیجی بابیان دیدگاههای خود درباره رسانه وموضوعات رسانه ای درباره ارتقای همکاریها وفعالیتهای رسانه ای ایده ها ونظرات خود رابیان کردند.
انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.