سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

مجریان ودست اندرکاران انتخابات قانون را ملاک عمل خود قرار دهند

فرماندار دهلران در نشست شورای اداری دهلران با اشاره به دهم اردیبهشت ماه و اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان افزود: مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید رعایت قانون و مقرارت در امر انتخابات را مد نظر داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛امید علی سبزی انتظار مردم و حاکمیت از مجریان را اجرای درست وتوام با صحت وسلامت انتخابات ورعایت قانون دانست وافزود: فراهم کردن زمینه برای حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات از نکات مهم وبرجسته ای است که باید به دقت مد نظر مجریان،کاندیداها و هواداران آنها باشد.

فرماندار دهلران  با اشاره به راه یابی دو کاندید به مرحله دوم در این حوزه انتخابیه افزود: هر کس از این دو نفر که منتخب مردم باشند برای همه قابل احترام است و بعنوان نماینده به وظایف قانونی خود می پردازد.

رئیس حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره افزود: مدیران حق استفاده از امکانات اداری له یا علیه هیچ کاندیدی را نداشته و باید با احساس تکلیف،توجه به قانون وشرع به وظایف خود عمل کنند.

وی بر لزوم فراهم کردن امکانات برای اجرای دور دوم انتخابات تاکید کرد وافزود: همه باید در این راستا با ستاد انتخابات شهرستان همکاری لازم داشته باشند.

سبزی اجرای موفق انتخابات را از سیاست ها داخلی دولت برشمرد وافزود: تایید صحت انتخابات در تمام حوزه ها و اجرای مر قانون از مهمترین موفقیت های دولت در عرصه انتخابات مجلس دهم است.
 
 
 
انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.