سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آمار مرگ ومیر معتادان افزایش پیدا کرده است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت:آمار مرگ و میر معتادان در سالهای اخیر در استان کرمانشاه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی شمشیری گفت:سال گذشته 132 معتاد بر اثر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند که 14 نفر آنها زن بودند.

وی افزود: در سال 1393 تعداد موارد فوت ناشی از مصرف مواد مخدر 126 نفر بود و این امر نشان از افزایش حدود پنج درصدی موارد مرگ معتادان در سال گذشته دارد.

وی اظهار کرد: برخی موارد فوت ناشی از تعداد سالهای مصرف است و با افزایش سالهای مصرف مواد مخدر، احتمال مرگ و میر در معتادان افزایش می‌یابد و برخی موارد فوت هم ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر در یک وعده مصرف است

شمشیری افزود: بخش دیگری از مرگ و میر معتادان هم به میزان ناخالصی مواد برمی‌گردد و متاسفانه از آنجا که کرمانشاه پایان خط ترانزیت مواد مخدر است، ناخالصی مواد مخدر آن بسیار بالاست که این امر سهم بسزایی در افزایش آمار مرگ و میر معتادان دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تریاک را عمده ماده مخدر مصرفی در استان عنوان کرد و افزود: بیش از 70 درصد مواد مخدر مصرفی استان را تریاک تشکیل می‌دهد که بیش از 50 درصد این ماده مخدر که در استان مصرف می‌شود، ناخالص است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مرگ ، معتاد ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.