سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

مشكل بیكاری و رفع مشكلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی

رفع اشتغالزایی و رفع مشكل واحدهای تولیدی، اولویت امسال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار ویژه خرمشهرگفت: رفع مشكل بیكاری و شناسایی و رفع مشكلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نیمه فعال شهرستان از اولویت های سال جاری دستگاه های اجرایی است.
 ولی الله حیاتی افزود:با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان ' اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' یكی از برنامه های دولت تدبیر و امید در كشور و استان ها، شناسایی و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی نیمه فعال است كه این مهم در شهرستان خرمشهر با همكاری اداره صنعت، معدن و تجارت و معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند اجرا می شود.
 وی گفت: با معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره صنعت، معدن و تجارت مكاتباتی در خصوص فعال سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل انجام شد تا موانع و توانمندی های این واحدها اعم از میزان سرمایه در گردش به فرمانداری منعكس شود.
معاون استاندار خوزستان از آغاز به كار شركت فولاد خرمشهر در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود:با راه اندازی این شركت، زمینه اشتغال جوانان بومی فراهم می شود.
 حیاتی گفت: سال گذشته مركز آموزش فنی و حرفه ای مكلف شد تا رشته های مورد نیاز شركت هایی كه در منطقه فعالیت می كنند را به نیروهای بومی اموزش دهد تا این شركت ها به جذب نیروی غیر بومی نیاز نداشته باشند.
 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، بیکاری ، رفع ، سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.