سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

جاده های مواصلاتی گلپایگان پرحادثه ترین محورهای این شهرستان

حوادث جاده ایی گلپایگان 22 نفر را به کام مرگ کشانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،دبیر جامعه ایمن گلپایگان گفت: جاده جدید کوچری، جاده تیکن، و پیچ گدار سرخ در جاده موته ـ گلپایگان، از محورهای مواصلاتی حادثه‌خیز نقاط برون‌شهری در شهرستان گلپایگان است که هر ساله موجب کشته شدن سرنشین خودروها می‌شود.

علی کریمی اظهار داشت: در سال گذشته یک هزار و ۲۸۳ مورد حادثه در گلپایگان به ثبت رسیده است که از این تعداد ۷۳۵ مورد حوادث ترافیکی بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد افزود: پارسال ۹ موتورسوار، ۳ عابر پیاده و ۱۰ خودرو سوار در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری شهرستان، جان خود را از دست دادند .

وی از مسئولان خواست برای رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان گلپایگان که هرساله تلفات جانی و مالی به همراه دارد تدابیر لازم را بیاندیشند.

کریمی خاطر نشان کرد: کمیته جامعه ایمن در قالب زیر کمیته‌های فرهنگی، حوادث ترافیکی، حوادث ناشی از کار و بهداشت مدارس، با همکاری کارشناسان ذی‌ربط در کاهش حوادث شهرستان فعالیت دارند.

بگفته دبیر جامعه ایمن گلپایگان سال گذشته بر اثر سقوط از بلندی سه کارگر ساختمان، غرق‌شدگی ۲ نفر، خودکشی ۷ نفر و بر اثر ضربه با جسم سنگین به سر یک نفر جان خود را از دست داده اند.




انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.