سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تقدیر از 9 داروخانه برتر شیراز

9داروخانه برتر شیراز، با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ داروخانه های برتر سطح شیراز از نظر اداره بازرسی و نظارت بر داروخانه ها در نشستی با حضور معاون غذا و دارو مورد تقدیر قرار گرفتند.
معاون غذا و دارو در این نشست، با بیان مسائل و دغدغه های مربوط به این حوزه، اقدامات انجام شده برای پیگیری و رفع این مسائل را مطرح کرد.
دکتر حسین نیک نهاد افزود: در دسترس ترین افراد چرخه سلامت داروسازان هستند و اعتماد عمومی نسبت به این قشر از خدمتگزاران حوزه سلامت، بسیار مطلوب است.  
دکتر حسام درستی مدیر دارو و دکتر خسروی رئیس اداره بازرسی بر داروخانه ها هم تلاش هر چه بیشتر جامعه داروسازی، در راستای اطمینان از خدمات دارویی مناسب به جامعه را خواستار شدند.
در این نشست، داروسازان به بیان پیشنهادات و تجربه های خود در این حوزه پرداختند و نظرات خود را برای بالا بردن جایگاه داروساز و ارائه هر چه بهتر خدمات دارویی ارائه کردند.
این داروخانه ها در تمام بازرسی های انجام شده در سال 94، هیچ موردی از گزارش تخلف و یا شكایت مردمی نداشته اند و بالاترین امتیاز را در سامانه ارزشیابی داروخانه ها (سامانه سامد معاونت غذا و دارو) كسب کرده و خدمات دارویی مطلوبی ارائه کرده اند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تقدیر ، داروخانه ، برتر ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.