سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

عکس هایی برای حیات جازموریان زیبا

مجری برگزاری نمایشگاه عکس گفت: نمایشگاه عكس اینجا آب سراب است (سكوت جازموریان) در موزه هنرهای معاصر كرمان (موزه صنعتی) برپا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ساره تجلی افزود: تالاب جازموریان به عنوان یكی از بكرترین اكوسیستم های طبیعی كشور و ثروت ملی است.

وی با اشاره به اینکه این تالاب یكی از مراكز اصلی كوچ پرندگان مهاجر به خصوص پرندگان سیبری محسوب می شود خاطرنشان کرد:هم اكنون بخش قابل توجهی از تالاب جازموریان و مراتع اطراف آن كاملا خشك شده و هر روز بر شدت خسارت ها به تالاب زیبای جنوب كرمان افزوده می شود.

تجلی گفت: این روزها جازموریان به بیابانی بی آب و علف و محل چرای شتر و دام های مردم محلی و نیز به یكی از كانون های گرد و خاك موجود كشور تبدیل شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه به تصویر كشیدن گوشه ای از وضعیت تالاب دانست و افزود: به دنبال راهی هستیم كه این تالاب را از مرگ حتمی نجات دهیم.

 تجلی خاطرنشان کرد: سكوت جازموریان به روایت عكس های ابوذر احمدی زاده عكاس ایرنا و ساره تجلی عكاس ایسنا از هفتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در معرض دید عموم قرار می گیرد.
 
وی یادآور شد: آیین افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 18 روز سه شنبه هفتم اردیبهشت در موزه صنعتی برگزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.