سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اولین روز از هفته کارگر مطرح شد:

کارگران در راهپمایی روز کارگر حاضر می‌شوند، حتی اگر گروهی مخالف باشند

دبیرکل خانه کارگر گفت: سالی که با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است به طور قطع کارگران ستون فقرات تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می آیند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در مراسم نخستین روز از هفته کارگر با بیان این‌که راهپیمایی روز کارگران حق آن ها است، اظهار داشت: کارگران در برپایی راهپیمایی روز کارگر حاضر می شوند  و هر فردی که با آن مخالف است بهتر است با ما در مجلس صحبت کند .

وی گفت: سالی که با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است به طور قطع کارگران ستون فقرات تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می آیند.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به این‌که  کارگران از ابتدای انقلاب ایستادگی کرده اند و انقلاب را پیش بردند ،بیان کرد: هم اکنون ما موظف هستیم تا حقوق، معیشت و رفاه کارگران را تامین کنیم و در رابطه با امنیت شغلی آن‌ها که تا کنون موفق نشده ایم این موضوع را قانونی کنیم تلاش بیشتری انجام دهیم.

محجوب در خصوص موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و افزایش آمار بازنشستگان گفت: از آن‌جایی که کارگران 40 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند بنابراین مسئولان موظف هستند این مسائل را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بیاییم که چی؟ یک سال بیکارم کار میدید