سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

رادیو محبوب‌ترین رسانه کشور

معاون صدای مرکز صدا و سیمای اردبیل گفت: رادیو همچنان محبوب‌ترین رسانه در بین مردم به‌ویژه مخاطبان علاقمند آن است .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی نریمانی افزود: این جعبه جادویی بعد از گذشت 76 سال همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده به طوریکه مخاطبان رادیو، مخاطبان عام و فراگیری هستند که همیشه راغب به استفاده از این رسانه صمیمی، گرم و همراه هستند.

وی با اشاره به ویژگی رادیو به عنوان رسانه سهل و قابل دسترسی در همه مکان‌ها و فضاهای شهری و روستایی تصریح کرد: امروز اغلب رسانه‌ها خاصیت انزواطلبی و گرایش به تنهایی را با خود به همراه دارند در حالی که رادیو در یک فضای صمیمی جمعی مطلوب‌تر قابل استفاده است.

معاون صدای مرکز صدا و سیمای اردبیل با بیان اینکه این رسانه به افزایش قدرت شنوایی کمک کرده و در کنار شنیدن رادیو، افراد با حواس دیگر خود می‌توانند به کارهای دیگر خود بپردازند، گفت: رادیو به راحتی در اختیار همه است و همه می‌توانند در ساده‌ترین شکل از این رسانه موفق در 76 سال اخیر استفاده کنند.

نریمانی بیان کرد:‌ رادیو در کنار تدارک برنامه‌های مطلوب با رویکرد تفریحی، سرگرمی مزیتی که با خود به همراه دارد تلاش برای انتقال پیام‌ها و مفاهیمی است که می‌تواند زمینه‌های مساعدی را به همراه داشته و بهترین فضا را برای مخاطبان خود به وجود آورد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.