سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

پیش بینی 4.5 میلیارد ریال اعتبار برای پیاده‌روسازی

شهردار منطقه هفت قم گفت: امسال بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعنبار در ارتباط با اجرای عملیات بهسازی پیاده‌روهای سطح منطقه7 پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا اقبالیان شهردار منطقه هفت گفت:
گفت: عملیات بهسازی و جدول گذاری پیاده‌روها و اصلاح مسیر نهرها به صورت گسترده در سطح منطقه در حال اجرا است.

شهردار منطقه هفت قم افزود: پیاده‌رو سازی خیابان شهید لواسانی از ابتدای پل رضوی به سمت پل شهید رجایی به متراژ 1200 متر مربع در حال پیگیری است.

وی از آغاز عملیات پیاده‌روسازی و کف فرش بیش از 4 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه در سال 95 خبر داد و افزود: عملیات پیادره رو سازی خیابان شهید فاطمی به مساحت 900 متری مربع، خیابان ارم حد فاصل سه راه بازار تا خیابان انقلاب به مساحت تقریبی 2000 مترمربع و اجرای پیاده رو سازی حد فاصل سه راه بازار تا پل علیخانی به مساحت 650 متر مربع از جمله طرح‌های پیاده رو سازی در سال جاری است.

اقبالیان ادامه داد: برای انجام عملیات بهسازی و اجرای جدول گذاری و پیاده‌رو‌سازی خیابان شهید لواسانی بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شهرداری در نظر گرفته شده که در چند قرارداد اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه هفت قم در خصوص اعتبار طرح‌های پیاده‌رو سازی و جدول گذاری معابر سطح منطقه اعلام کرد: در سال‌های گذشته طرح‌های خوبی در این زمینه اجرا شده است که می‌توان به اجرای پیاده رو سازی خیابان هدف، بلوار شهید منتظری، خیابان ارم، بلوار نیایش و... اشاره کرد و امسال نیز بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در این ردیف اعتبار پیش‌بینی شده است.

اقبالیان در ادامه از اجرای پیاده راه خیابان حضرتی و همچنین پیاده روسازی آب انبار سید عرب و پیش بینی آن در بودجه سال 95 خبر داد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.