قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه گذاري گفت: اطلاعات و بسته هاي سرمايه گذاري شهر قم از طريق سايت شهرداري در اختيار سرمايه گذاران قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدرضا معرفت با بيان اينكه تلاش مديريت جديد شهري بر تكميل اطلاعات شهر و كسب وضعيت دقيق سرمايه گذاري براي جذب سرمايه گذار است، اظهار كرد: در اين راستا اطلاعات بخش عمده پروژه‌هاي شهري كه ظرفيت سرمايه گذاري داشته‌اند احصاء شده است.

وي با تاكيد بر اينكه يكي از مشكلات گذشته حوزه سرمايه گذاري نبود اطلاعات دقيق در مسير جذب سرمايه گذار بوده است، افزود: به اين خاطر بسياري از پروژه‌هايي كه در گذشته به مرحله عقد قرارداد و جلب نظر سرمايه گذار مي‌رسيده است به دليل نقص اطلاعات با مشكل مواجه مي‌شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه گذاري با اشاره به تدوين نقشه سرمايه گذاري شهر قم گفت: در اين نقشه اطلاعات كامل زمين‌هاي در اختيار شهرداري براي سرمايه گذاري در اختيار قرار مي‌گيرد.

وي اضافه كرد: همچنين بوستان‌هايي كه در سطح شهر ظرفيت سرمايه گذاري دارند در اين نقشه لكه گذاري شده تا سرمايه‌گذاران بتوانند منطقه هدف خود را به راحتي انتخاب كنند.

معرفت به طراحي پكيج‌هاي سرمايه گذاري براي تسهيل در انتخاب سرمايه گذاران اشاره كرد و افزود: اين بسته ها بر روي سايت شهرداري قم قرار گرفته تا سرمايه گذاران با سهولت بيشتري به آنها دسترسي داشته باشند.

وي جذب سرمايه گذار خارجي را امري ضروري عنوان و خاطرنشان كرد: با توجه به تدوين راهنماي سرمايه گذاري خارجي در قم، مراحلي كه در اين بخش توسط سرمايه گذاران بايد طي شود مشخص شده و سرعت عملكرد سرمايه گذاري افزايش خواهد يافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.