سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

راه اندازی زیباترین مسیرهای گردشگری کشور در سرعین

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه با اختصاص اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی فاز نخست مسیر پیاده‌شهر سرعین آغاز شد، گفت: زیباترین مسیرهای گردشگری کشور در سرعین عملیاتی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در آیین کلنگ‌زنی مسیر پیاده‌شهر سرعین اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی فاز نخست مسیر پیاده‌شهر سرعین آغاز شد که تلاش و جدیت بر بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه مهم در شهرستان است.

وی از پایان این پروژه در یک ماه آینده خبر داد و گفت: طرح پیاده‌شهر سرعین یکی از راه‌های تحقق توریسم سلامت در شهرستان بوده و می‌تواند زمینه‌ساز رونق و توسعه گردشگری سلامت در شهر توریستی سرعین شود و زمینه‌ساز ورود هر چه بیشتر گردشگران و مسافران ‌این منطقه شود.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: با تامین زیرساخت‌هایی چون پارکینگ، فضای سبز، خط حمل و نقل شهری و سایر امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز تمامی این مسیر پیاده‌شهر خواهد شد و برای استفاده عموم به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصری با بیان اینکه به یقین با راه‌اندازی این مسیر یکی از زیباترین مسیرهای گردشگری کشور در سرعین عملیاتی می‌شود، افزود: این امر می‌تواند زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری به ویژه گردشگری سلامت در سرعین شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.