سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افزایش میزان آموزش‌های استاندارد در اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در سال گذشته با آموزش ۵ هزار و ۱۳۴ نفرساعت اداره کل استاندارد اردبیل موفقیت چشمگیری داشته و شاهد افزایش ۳۲۸ درصدی آموزش‌ها در این حوزه بودیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم علایی افزود: استاندارد اردبیل در سال 94 با شعار اقتصاد مقاومتی تمامی تلاش خود را برای تحقق این امر با انجام ماموریت‌ها و رسالت‌های ذاتی خود به کار بسته است.

وی گفت: در سالی که گذشت این اداره کل با آموزش 5 هزار و 134 نفر ساعت موفقیت چشمگیری داشته و 328 درصد افزایش را نشان می دهد، در حوزه آموزش و کارآموزی مسئولان کنترل کیفیت نیز با 3 هزار و 322 نفرساعت شاهد رشد 14 درصد هستیم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای سطح دانش فنی و بهبود مستمر در راستای توسعه و مدیریت سازمانی است.

علایی گفت: در راستای اجرای بند ج اصل 44 قانون اساسی و به منظور توسعه استانداردسازی در استان و برون‌سپاری امور تصدی‌گری به بخش خصوصی بخشی از برنامه‌های آموزشی به همکاران آموزشی و نیز مراکز آموزشی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: آشنایی با الزامات استاندارد تجهیزات شهربازی، نانو تکنولوژی، پدافند غیرعامل در ساختمان، بسته‌بندی مواد غذایی، آشنایی با تدوین استانداردهای بین‌المللی، مدیریت بهره‌وری نیروی انسانی، صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب و غیره از عناوین دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.