مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت:‌ ۹۰ درصد کارها و امور خدماتی بهزیستی استان اردبیل به بخش خصوصی و انجمن‌ها و نهادهای برخاسته از میان مردم واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهزاد ستاری در کارگاه تخصصی پیشگیری از اعتیاد که در شهرستان نیر برگزار شد، با اشاره به رسالت آگاهسازی انجمن‌های پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: رویکرد اجتماع محور در بحث پیشگیری از اعتیاد همواره مورد تاکید بوده و باید مورد توجه باشد.

وی گفت: در همین راستا 90 درصد کارهای بهزیستی به بخش خصوصی و انجمن‌ها و نهادهای برخاسته از میان مردم واگذار شده است تا بتوانیم در امر فرهنگسازی و آگاهسازی عموم مردم در امر پیشگیری از اعتیاد شاهد اقدامات موثر و مفید در استان باشیم.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل با اشاره به کاهش 19 درصدی زندانیان مواد مخدر در استان افزود: در پیشگیری از اعتیاد باید اولویت با محلات پرخطر مانند محلات حاشیه شهر و روستاها باشد و پایش و نظارت مستمر بر فعالیت‌های صورت گرفته توسط انجمن‌ها انجام شود.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل در ادامه از تهیه نقشه راه 5 ساله از سال 95 تا سال 99 استان با همکاری 22 دستگاه اجرائی در بحث پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: در استان 11 انجمن پیشگیری اولیه از اعتیاد وجود دارد و به فعالیت در این حوزه می‌پردازند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.