سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

گازرسانی به 100روستا ی استان زنجان

استاندار زنجان گفت: در برنامه‌ای که ابلاغ‌شده گازرسانی به ۳۲۰ روستا در دستور کار بود که گازرسانی به ۱۰۰ روستا در استان زنجان اجراشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛به نام‌گذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بخش اقتصادی طی سال جاری برنامه اولویت‌دار دولت است و در این راستا برنامه‌ریزی لازم را تدوین کرده است.

وی ادامه داد: طی امسال برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۶۴ روستا در استان زنجان در دستور کار است که با این اقدام بهره‌مندی مشترکین از گاز در روستاها به ۸۴ درصد می‌رسد.

انصاری تأکید کرد: در برنامه‌ ای که ابلاغ‌ شده گازرسانی به ۳۲۰ روستا در دستور کار بود که گازرسانی به ۱۰۰ روستا در استان زنجان اقدام شده است و ظرفیت بزرگ معدنی در ماه‌نشان وجود دارد که می‌توان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه این شهرستان گام برداشت.

استاندار زنجان بابیان اینکه باید شرکت آبفا و راه نسبت به تأمین آب شرب و راه تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهند، افزود: شهرستان ماه ‌نشان به لحاظ برخورداری از معادن بسیار غنی می‌تواند در توسعه اقتصاد نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

انصاری بابیان اینکه امکان اشتغال در بخش معدن در این شهرستان وجود دارد گفت: در یک سال آینده زمینه اشتغال در معادن وجود داردو ایجاد اشتغال در معادن توسعه می‌یابد و شهرستان ماه‌نشان قابلیت‌های خوبی برای توسعه دارد که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.