سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تراکتورسازی پاداش خوبی به تیمش داده است؛

آذری: قول صعود به نیمه نهایی را نمی دهم/ یحیی می تواند در ذوب بماند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: همه تلاشمان را می کنیم که در آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشیم ولی قول صعود به نیمه نهایی را نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری در گفتگو با برنامه ورزش و مردم درباره شرایط این روزهای ذوب آهن گفت: همه تلاشمان را می کنیم که در آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشیم اما قول صعود به نیمه نهایی را نمی دهیم  هرچند تمام تلاشمان را می کنیم به این مر دست یابیم، مسابقه ای که در عمان مقابل النصر برگزار کردیم به مراتب بهتر از شرایط بازی با دیگر تیم ها در فولادشهر بود و به این خاطر جای هیچ بهانه جویی نبود و باید برنده می شدیم که خداروشکر به آن دست یافتیم.
 
وی در این باره که آیا ذوب آهن تمرکز خود را روی آسیا معطوف کرده، گفت: این اصلا ممکن نیست، ما تمام توان مان را در لیگ گذاشته ایم و این را نمی پذیرم و در لیگ با تمام توانمان بازی می کنیم و تمرکزمان را تنها روی لیگ قهرمانان آسیا گذاشته ام.
 
آذری در این باره که آیا ایرانی ها در آسیا به نیمه نهایی می رسند گفت: باید واقع بینانه نگاه کرد. ما باید این قول رابدهیم که با تمام توان کار کنیم و تا الان هم به عنوان صدرنشین صعود کردیم و در دور دوم به العین یا الجیش می خوریم و می توانیم که میزبان باشیم ولی نمی توانم قول صعود را بدهم.
 
وی در این باره که برای این برد چه پاداشی برای بازیکنان ذوب آهن در نظر گرفته است، گفت: 200 سکه ای که تراکتورسازی به تیمش می دهد، خیلی انگیزه ایجاد می کند ولی در قالب بودجه مشخصمان کار می کنیم، 1500 دلار به تیم مان پاداش دادیم.
 
آذری در ارتباط با اینکه آیا سرمربی این تیم قراردادش را تمدید می کند یا نه، گفت: مذاکرات اولیه انجام شده است و ما روز اول هم درباره یک برنامه سه ساله صحبت کردیم و یحیی تا روزی که دوست داشته باشد می تواند با ما همکاری کند ولی آخرین حرف را برای روز آخر و بعد از فینال جام حذفی بزنیم.
 
آذری در پایان گفت: باید یک تشکر ویژه از رسانه ها داشته باشم که فکر می کنم تنها حامی ما در این مدت فقط رسانه ها بودند چون از هیچ ارگانی به ما کمک نشد و حتی رفتیم از سازمان لیگ کمک مالی بگیریم و همکاری نشد، اگر قرار است ما نتایج دلخواه مردم را کسب بکنیم حداقل مطالبات پرداخت شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.