سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

شناسایی آسیب های طلاق

آسیب ها در طلاق شناسایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندار نوشهر با بیان اینكه آسیب ها در طلاق باید شناسایی شود گفت: طلاق‌ باعث سردرگمی در روند برنامه‌ریزی‌ها می‌شود گفت : با ورود كارشناسان مجرب و بررسی دقیق علل طلاق و جدایی خانواده ها، جلوی این معضل گرفته شود.

علی شادمان با بیان اینکه 64 درصد طلاق‌ها در دوران نامزدی و یک سال نخست زندگی روی می‌دهد افزود: مركز اورژانس اجتماعی بهزیستی نسبت به برنامه ریزی برای كاهش طلاق در سال جاری نسبت به سال قبل اقدام کند.

وی با تأکید بر اینکه آمارهای ثبت اسناد و احوال باید یکسان‌ سازی شود گفت: آمارهای اولیه نشان از وقوع 48 درصد طلاق‌ها در 5 سال نخست ازدواج دارد و 16 درصد نیز مربوط به همان سال نخست ازدواج است.

وی درك درست از موقعیت اجتماعی زوجین را راهكاری منطقی جهت یك زندگی با دوام عنوان كرد و افزود: فضاهای مجازی، ارتباط نداشتن به‌صورت حضوری و جابه‌جا شدن برخی سنت‌های اجتماعی سبب شد تا جامعه به‌دلیل مجازی‌گرایی، عینی‌گرایی خود را از دست بدهد.

وی گفت : مدیران باید مداخله‌گر باشند و داده و آمار به جامعه دهند تا جلوی آسیب‌ها گرفته شود و در صورت لزوم زنگ خطر هم به صدا درآید تا راهکاری مناسب برای كاهش معضل طلاق ارائه شود.

فرماندار نوشهرتاكید كرد: دهیاران روستاهای بخش مركزی و كجور نیز به منظور به روز كردن آمار مرگ و میر، همكاری لازم را با مراكز بهداشتی و ثبت احوال داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، شناسایی ، آسیب ، طلاق ، نوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.