سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

ملاک انتصاب مدیران ارزیابی ویژگی رفتاری و دانش علمی است

به گفته مدیرکل نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی،امسال نیز به عنوان پایلوت طرح گواهی شایستگی را به اجرا در می‌آورد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ابولقاسم ورداسبی در جلسه‌ای که با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه داشت بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی بهبود و توسعه هرم مدیریتی را در دستورکار داشته و امسال نیز به عنوان پایلوت طرح گواهی شایستگی را به اجرا در می‌آورد.

وی با بیان اینکه112 ویژگی رفتاری و دانش علمی ملاک ارزیابی انتصاب مدیران قرار می‌گیرد ادامه داد: طرح گواهی شایستگی یک طرح جامع است ودر این طرح مدیران کنونی توانمندسازی شده و مدیران آینده نیز تربیت خواهند شد.

ورداسبی با اشاره به اینکه طرح بهبود و توسعه هرم مدیریتی در چهارمحور انجام می‌گیرد گفت:یکی از مشکلات انتصاب مدیران کنونی نبود برنامه‌ای راهبردی در پرورش مدیران، نبود مکانیسم مشخص و بستر لازم برای جایگزینی است.

قهرمان احمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین اصل سازمانی است گفت: با نیرویی موثر و کارآمد می‌توانیم با فکر و مدیریت صحیح در جهت اهداف سازمانی حرکت کرده و تحول عظیمی را در این بخش بوجود آورد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.