سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

تجلیل از 26 فعال طرح گیلان مطهر

در مراسمی از 26 فعال طرح گیلان مطهر در رشت قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در این طرح فرهنگی که در تعطیلات نوروزی اجرا شد، نیروی انتظامی با راه اندازی  پایگاه ها  در اماکن عمومی به مسافران در خصوص مسایل دینی و خطرات تهاجم فرهنگی مشاوره می داد.
معاون اجتماعی نيروی انتظامی کشور در مراسم اختتاميه  طرح گيلان مطهر با بیان اینکه  در 600 کلانتری و 50 مرکز مشاوره این نیرو تلاش می شود با ارائه خدمات مشاوره ای آمار جرم و جنايت کاهش یابد، گفت: مصالحه و مختومه شدن70 درصد، 370 هزار پرونده تشکیل شده در کلانتری ها در سال گذشته از نتایج این کار است.
سرتيپ دوم سعيد منتظرالمهدی با اشاره به اینکه 50 درصد جرائم را معتادان انجام      می دهند، افزود: تلاش می شود با اجرای طرح های فرهنگی این آمار کاهش یابد.
استاندار گيلان هم گفت: در کنار وظيفه برقراری نظم و تامین امنیت، توجه به مسايل فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی از وظايف مهم نيروی انتظامی است.
محمد علی نجفی با بیان اینکه بيش از 3 سال است که گيلان در زمینه آرامش و امنيت در فضای کسب و کار،  رتبه نخست کشور را کسب می کند، افزود: این موفقيت مدیون تلاش های نيروی انتظامی است.
سردار ميرحيدری، فرمانده نيروی انتظامی گيلان نیز از تهاجم فرهنگی به عنوان يکی از دغدغه های بزرگ مردم و مسئولان نام برد و گفت: طرح گيلان مطهر برای مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان اجرا شد.


انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.