سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مردم همدان در دفاع از حرم آل الله خوش درخشیدند

استاندار همدان گفت: مردم استان همدان در دفاع از حرم آل الله سربلند هستند ودر این خصوص خوش در خشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت در سومین همایش نکوداشت اسوه صبر ومقاومت با محوریت شهدای مدافع حرم با اشاره به اینکه در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم در سوریه مردم همدان سربلند هستند وشهدای گرانقدری را در دفاع از حرم تقدیم کردند افزود:شهیدان استان در دفاع از حرم رشادت های خود را به بهترین نحو نشان دادند.


وی ادامه داد: این دفاع موجب شد جنگی به داخل ایران کشیده نشود وامنیت کشور حفظ شود.

استانداربا بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت و فرهنگ مستشاری و دفاع فرا سرزمینی را به خوبی باید اجرا کنیم خاطر نشان کرد:باید استحکام واجرای فرهنگ در مسائل دفاعی، اقتصادی و مسائل مهم کشور را انجام دهیم.

نیکبخت ادامه داد: یکی از روش های مقاومت، نهادینه کردن آن است و سردار همدانی در سوریه روش و منش مردمی کردن مقاومت را عملیاتی کرد.

وی اظهار داشت: آنچه ما داریم ، امانت ، پاداش و آورده ای  شهدا و رزمندگان است که به مردم و رهبر معظم انقلاب تقدیم  کرده اند .

استاندار با اشاره به خانواده های شهدا تصریح کرد : به شما خانواده های عزیز، محترم و بزرگوار شهدای مدافع حرم عرض ارادت می کنم و به وجود شما می بالم ، شما جنگ و خرابی را از کشور دور کردید و شهدای شما در کیلومتر ها دورتر از این کشور دفاع کردند تا کشور در امنیت کامل باشد و شهدای شما افتخار سرزمین ایران بوی‍ژه همدان هستند.

نیکبخت خاطر نشان کرد: بدنه سپاه همدان همه ارزشی و بزرگ هستند و  شهدا ی مدافع حرم که از بدنه سپاه و ارتش هستند با فکر خوب سردار همدانی رشد کردند.

وی افزود: شهید همدانی علاوه بر همه ویژگی ها، یک خصوصیت بزرگ داشت و خودش را برای گروه و دسته ای کوچک نمی کرد و ارزش سپاه را مقدس نگه می داشت.

وی در پایان یادآور شد: بدنه سپاه همدان بسیار ارزشمند، ولایی و مردمی است  و نمونه آن شهدای مدافع حرم ازاستان همدان هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، حرم آل الله ، درخشش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.