سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دستگيری توزيع كنندگان چك پول های تقلبی

فرمانده انتظامی شهرستان ابهراز شناسايي و دستگيری سه توزيع كننده چك پول های تقلبی و جعلی خبر داد و گفت: از متهمان بيش از 31ميليون ريال چك پول جعلی كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ"برزو مهديخاني" با اعلام این خبر گفت: در دريافت گزارشي مبنی بر اينكه افرادي در مغازه هاي سطح شهر اقدام به پخش چك پول هاي تقلبي مي كنند رسيدگی به موضوع در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان ابهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: ماموران كلانتري 11 شهرستان ابهر باانجام تحقيقات و كار هاي اطلاعاتي موفق شدند در اين ارتباط سه متهم را با يك دستگاه خودرو پژو پارس شناسايي ودستگيري و توقيف اين خودرو را در دستور كار خود قرار دادند.

وي با بيان اينكه خودروي اين سه متهم توسط گشت پليس پس از تعقيب و گريز توقيف شد، گفت: هرسه متهم دستگير كه در بازرسي از خودرو متهمان 31 ميليون و 500 هزار ريال چك پول جعلی و تقلبی كه به طرز ماهرانه در داخل خودرو جاسازي شده بود كشف شد.

سرهنگ مهديخانیی با اعلام اينكه متهمان دستگير شده معتاد و سابقه دار مي باشند،اظهار کرد: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضايي معرفي شدند.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: دستگیری ، چک ، تقلبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.