سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

نشست تشکل های کشاورزی

استاندارقزوين گفت : با ساماندهی فعالیتها و همراه کردن کشاورزان و حمایت دولت می توانیم صادرات محصولات کشاورزی استان را تا ۳۰۰ میلیون دلار افزایش دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فریدون همتی در نشست تشکل های حوزه کشاورزی افزود:  در حال حاضر صادرات محصولات کشاورزی استان حدود ۱۷۰ میلیون دلار است که با برنامه ریزی و همت مضاعف می توان آن را تا دوبرابر رساند و بخشی از چشم انداز صادرات را محقق کرد.

وی اضافه كرد : ظرفیت های بسیار خوبی در کشاورزی داریم که باید شکوفا شود و این کار مستلزم برنامه ریزی، همکاری، تعامل و اجرای طرح های نوین در این حوزه است.

استاندار گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان و صادرکنندگان بخش کشاورزی باید بتوانند کار گروهی کنند و منافع خود را به صورت مشترک ببینند تا زنجیره تولید گسسته نشود .

استاندار در ادامه افزود: یک گروه پیگیر برای جذب سرمایه گذار خارجی در حوزه کشاورزی ایجاد شود تا بتوانیم طرح های مهم مانند آبیاری تحت فشار، ایستاده کردن انگور و نوسازی واحدهای صنایع تبدیلی را با سرعت بیشتری عملیاتی کنیم.

وی گفت: برای جذب سرمایه از صندوق توسعه ملی هم پیگیری لازم را انجام می دهیم و از سوی دفتر معاون اول ریاست جمهور هم تسهیلات کم بهره به تولید داده می شود که این موضوع هم باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.