سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد و نيشابور جزو شهرهاي برتر گردشگري كشور

مديركل ميراث فرهنگی، صنايع دستی گردشگری خراسان رضوی گفت : مشهد و نيشابور نيز به عنوان شهرهاي برتر گردشگري كشور معرفي شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی زارع صفت در نهمين نشست ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر نوروز گفت :امسال با توجه به شرایط پسابرجام و ضرورت جذب گردشگران داخلی و خارجی به عنوان یکی از منابع پایدار درآمدی پایدار برای کشور و شهرهای مختلف، رقابت برترین شهرهای گردشگر پذیر ایران موجی از تلاش ها را بوجود آورد که در نهایت هفت شهر برتر گردشگری کشور برگزیده شدند.
وی گفت : مشهد و نيشابور به عنوان دو شهر از هفت شهر برتر گردشگري انتخاب و در كنار شهرهايي مانند اصفهان، ساري، خرم آباد، مريوان و رامسر به عنوان شهرهاي برتر گردشگري ايران در تعطيلات نوروز 1395 معرفي شده اند.

مديركل ميراث فرهنگی، صنايع دستی گردشگری خراسان رضوی با اشاره به شاخص های این شهرها افزود:کیفیت اطلاع رسانی به گردشگران در ورودی شهرها ، برگزاری برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت نوروز در سطح شهرها ، کیفیت و سطح خدمات عمومی شهری، میزان کاهش تصادف ها درون شهری نسبت به سال گذشته ، نحوه نظارت بر خدمات سفر و رسیدگی به شکایت ها ، میزان اقامت مسافران و گردشگران در مراکز اقامتی شهرها ، مدیریت امور شهری ، تردد ، اقامت و پذیرایی از مسافران شاخص ارزیابی و انتخاب شهرهای برتر گردشگری بوده است.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.