سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

رعايت كامل قانون و بی‌طرفی عوامل انتخابات

رعايت كامل قانون و بی طرفی عوامل انتخابات در دور دوم مجلس شورای اسلامی بايد جدی گرفته شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان يزد بابیان اینکه رأ ی مردم امانت است،گفت: ضروری است در برگزاری انتخابات همواره امانت‌دار آرای مردم باشيم و تلاش كنيم تا خواست و اراده مردم به‌خوبی محقق شود.

طالبی در جمع عوامل برگزاری مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: حفظ بی‌طرفی كامل، پاسداری از آرای مردم و جديت در انجام درست وظايف برگزاری انتخابات در تمامی مراحل بايد همواره و بيش از گذشته مدنظر دست‌اندرکاران باشد.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس شاخص‌ها ارزيابی وزارت كشور، يزد درمجموع در برگزاری انتخابات جزو استان‌ها برتر شمرده‌شده و اين نشان‌دهنده دقت و رعايت كامل مقررات است.

رئيس ستاد انتخابات استان يزد گفت: بايد همچنان با همكاری عوامل اجرايی، نظارتی و بازرسی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در سايه تعامل و همدلی همگان در مرحله دوم انتخابات مجلس باشيم.

اين مسئول با اشاره به اينكه حوزه مهريز بزرگ‌ترین حوزه انتخابيه كشور محسوب می‌شود به اهميت و حساسيت آن در برگزاری اين مرحله از انتخابات پرداخت.
طالبی ادامه داد: در مرحله اول دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 74 درصد مردم اين استان در انتخابات مشاركت داشتند كه در سطح كشور بسيار برجسته و مهم و طبق مقررات و بدون مشكل برگزار شد.
وی گفت: حضور مردم و مشاركت در انتخابات مورد تأکد مقام معظم رهبری و دولت است كه اميدواريم با همراهی همگان و رعايت مقررات شاهد تحقق آن در مرحله دوم انتخابات باشيم.
مرحله دوم انتخابات در بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور(مهریز، ابرکوه، خاتم، بافق و بهاباد) هم‌زمان با سراسر کشور، مورخ دهم اردیبهشت برگزار می‌شود.
یانتها پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.