سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ نبیل قاووق: مواضع حزب الله هرگز تغییر نخواهد كرد

نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله تاكید كرد مواضع این جنبش هرگز تغییر نخواهد كرد حتی اگر بیانیه ها علیه آن به چندین تن برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، شیخ نبیل قاووق كه در مراسمی در شهرك انصاریه در جنوب لبنان سخن می گفت، تاكید كرد كه صادر كنندگان این بیانیه ها ضعیف تر و كوچكتر از آن هستند كه بخواهند عزم و اراده مقاومت را بشكنند.

بیانیه سیزدهمین اجلاس سازمان همكاری اسلامی كه پیش نویس آن در جده با فشارها و تطمیع های سعودی آماده شده بود، در استانبول بدون اجماع و بررسی اعلام شد و در اقدامی تردید آمیز كه با استقبال رژیم صهیونیستی مواجه شد، محور مقاومت ضد صهیونیستی هدف قرار گرفت و فلسطین به عنوان قضیه اصلی جهان عرب و اسلام نادیده گرفته شد.

نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله تصریح كرد: باید بدانند نمی توانند درپشت نشست های عربی، خلیجی و اسلامی مخفی شوند و هرگز خونی كه پیشانی متجاوزان علیه اهل ما و ملت ما در یمن، بحرین، عراق و سوریه را لكه دار كرده است، بپوشانند.

وی خاطرنشان كرد: نظام سعودی در تجاوز و دشمنیش علیه مقاومت بسیار بیشتر از آنچه ادعا می كند، پیروزی به دست آورده ، خسارت متحمل شده و اكنون چهره، جایگاه و نقشش در جهان را از دست داده است و نمی تواند آن را با قطعنامه ها و بیانیه ها در نشست سران كشورهای اسلامی و عربی جبران كند.

شیخ نبیل قاووق تاكید كرد: همه فشارها ، تهدیدها ، بهتان زدن ها و تحریك كردن های سعودی هرگز نمی تواند به عزم و اراده ملت مقاومت خدشه وارد كند و برعكس به تعداد دوستداران مقاومت به ویژه « سید حسن نصرالله» دبیركل حزب الله و سید مقاومت در سراسر جهان عرب و اسلام افزوده شده است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
هر وقت مواضع خدا و حضرت محمد و حضرت علی و صد و بیست و چهار هزار پیغمبر تغییر کرد مواضع حزب الله هم تغییر میکنه