سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

توان نظامی و موشکی ایران روز به روز افزایش می یابد

فرمانده تیپ ۴۰ مستقل پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توان نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران روز به روز افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امیر محمدمختاری‌فر افزود: مسائل دفاعی و نظامی ایران در برجام قابل مذاکره نیست و روزبه‌روز بر توان نظامی و موشکی ایران افزوده می‌شود که این امر قدرت و صلابت ایران را به همگان نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر کشوری چه اسرائیل و چه آمریکا حتی فکر تجاوز و نگاه چپ به ایران و ملت اسلامی داشته باشند بی‌شک جوابی دندان‌شکن و بسیار سخت از سوی نیروهای مسلح خواهند دید و ما در این زمینه هشداری جدی به دشمنان و استکبار جهانی می‌دهیم.

فرمانده تیپ ۴۰ مستقل پیاده ارتش گفت: ما از رئیس جمهور کشورمان به دلیل ترک جلسه کنفرانس اسلامی به دلیل یاوه‌گویی‌های کشور عربستان کمال تشکر و قدردانی را داریم و اگر که امروز همه ملت در مقابل رژه نیروهای مسلح کشورمان اجتماعی عظیم را رقم زده‌اند به پشتوانه قدرت و عظمت نیروی ارتش بوده است که نیروهای مسلح همواره پشتیبان ملت ایران بوده و تا آخرین نفس از خاک مرزوبوم کشورمان دفاع خواهند کرد.

مختاری فر افزود: جای خوشحالی باقی است که در عرصه کنونی که از لحاظ نظامی و قدرت هسته‌ای از دوران حساس به شمار می‌آید روزبه‌روز بر توان نظامی و موشکی ملت ایران با تلاش همه‌جانبه نیروهای مسلح افزوده می‌شود و هم‌اکنون کشورمان به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده و همه دنیا روی این کشور حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند که این امر مایه افتخار و شعف ملت غیور و همیشه حاضر در صحنه ایران است.

وی بیان کرد: کشور ایران به هیچ وجه مسائل دفاعی خود را در مقابل یاوه‌گویی‌های استکبار و دشمنان جهان تعطیل نمی‌کند و مسئولان کشور نیز باید با تمام توان از حق و حقوق ملت ایران در مذاکرات پیش رو دفاع کنند و بدانند که نیروهای مسلح همیشه پشتیبان دولت هستند.

وی گفت: دولت اسرائیل و عربستان بدانند که کشور ایران هیچ‌گاه اهل جنگ نبوده و در صورت بروز جنگ و حمله نظامی و حتی فکر این امر بی‌شک جوابی بسیار سختی از ایران را به دنبال خواهد داشت و ما همیشه کشوری صلح‌طلب بوده و مهمترین هدف‌مان نیز وحدت و همدلی در بین مسلمانان است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، توان ، نظامی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.