سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

جشنواره موسیقی معلولان

نخستین جشنواره استانی موسیقی معلولان در رشت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: در این جشنواره 2 روزه 20 گروه نمایشی از معلولان توانمند شهرهای رشت، لنگرود، رودسر، رضوانشهر،لاهیجان و ماسال حضور دارند.

محمد رضا پارسی با اشاره در این جشواره 100نفر از گروههای نابینایان، ناشنوایان، معلولان جسمی- حرکتی، معلولان ذهنی و اعصاب روان شرکت دارند افزود: شناسنایی استعدادهای خلاق ، برنامه ریزی برای رشد جامعه ی معلولان ، ایجاد بستر مناسب و گسترش سطح علمی و فعالیت گروه های موسیقی میان این قشر از افراد جامعه و کمک به فرآیند تولیدات هنر در طول سال از اهداف مهم جشنواره موسیقی معلولان است.

وی گفت: ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ، همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی و مقابله با اندیشه های تکفیری ، عشق و معرفت و خداجویی ، نوع دوستی و مهرورزی ، خانواده و مسائل اجتماعی ، اوصاف طبیعت ، موجودات و جلوه های الهی ، توجه جدی به آئین و رسوم بومی محلی گیلان از موضوعات این جشنواره است.

پارسی خاطر نشان کرد: نخستین جشنواره استانی موسیقی معلولان فردا با معرفی گروههای موسیقی برتر در گیلان به کار خود پایان می دهد و این جشنواره مرحله کشوری ندارد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.