سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از98 درصد مدارس خراسان رضوی دارای کتابخانه هستند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:در خراسان رضوی به ازای هردانش آموز 4.8 کتاب وجود دارد که آمار کمی است و باید ضمن افزایش تعداد این کتاب ها در مورد موضوع و کیفیت آنها هم تدبیری اندیشیده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،صبح امروز. در جلسه امضای تفاهم نامه بین سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی ،اداره کتابخانه های عمومی استان و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،تفاهم نامه مشترکی امضاءشد.

مدیر آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه گفت:توسعه مشارکت در تمامی حوزه های آموزش و پرورش یکی از سیاست های اصلی پنجگانه نظام تعلیم و تربیت بوده است وتا کنون با بیش از 80 درصد ادارات و دستگاه های اجرایی استان تفاهم نامه همکاری امضاء کردیم.

حسینی ابراز داشت:99 درصد مدارس در استان دارای کتابخانه هستند و اساس و پایه نظام آموزش و پرورش مبتی بر کتاب و کتابخوانی است ولی امروزه اگر دانش آموزان ما مطالعه ای دارند دربخش کتاب های درسی است.   

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی هم دراین جلسه بیان کرد :هر هفته کتب کارشناسی شده و در قالب بسته ای ویزه به دانش اموزان ارائه می شود.

براتعلی منصوریان با اشاره به تجهیز بیش از پیش کتابخانه های مدارس افزود: بیش از چهار میلیون و 950 هزار جلد کتاب در استان وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.