سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش تبیین سیاست‌های کلی جمعیت در دهدشت

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه گفت: همایش تبیین سیاست‌های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک در دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمد طاعتی افزود : بازرسان بهداشت محیط شهرستان در سال گذشته 35 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل استفاده را شناسایی و جمع‌آوری کردند.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه با بیان این‌که 15 تن از این مواد در تعطیلات نوروزی جمع‌آوری شد،افزود: این مواد در طول سال با حضور مسئولان در سایت زباله معدوم شدند.

طاعتی با اشاره به هفته سلامت،شعار این هفته را«غلبه بر دیابت» دانست و با اشاره به برنامه‌های مرکز بهداشت در راستای پایش سلامت گفت:6/46 درصد جمعیت شهری و 4/83 درصد جمعیت روستایی شهرستان به بیماری دیابت مبتلا هستند.

این مسئول،افزود: آمار مبتلایان به فشار خون نیز در سال گذشته در جمعیت شهری 10/85 درصد و در جمعیت روستایی 18/5 درصد بوده است.

طاعتی از اجرای برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: همایش تبیین سیاست‌های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک روز سی‌ام فروردین با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی،برپایی همایش پیاده‌روی،استقرار چادرهای سلامت در سطح شهر و تجلیل از حامیان سلامت را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت عنوان کرد.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: همایش ، سیاست ، شعار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.