سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

جلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

استاندار قزوين گفت : مراقبت از واحدهای تولیدی و جلو گیری از تعطیلی آنها اولویت اول این کار گروه است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فريدون همتی درجلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت :بايد برای حفظ عملکرد و ارتقا میزان تولید و راه اندازی واحد های تولیدی تعطیل تلاش کرد .

 رئیس کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همچنين رونق و حفظ اشتغال موجود را جز برنامه های اولویت دار استان ذکر کرد.

استاندار مطرح كردن مشکلات پروژه های حوزه انرژی ،  اب برق، گاز و گردشگری را  در این کار گروه  خواستار شد و گفت :  این حوزه ها در کنار بخش صنعت و کشاورزی زیر چتر حمایتی کار گروه قرار گیرند .

وی با اشاره به اجرایی شدن 391 مصوبه از مجموع 408 مصوبه ی کار گروه در سال گذشته افزود : این اقدام رضایت بخش است و اجرای مصوبات از خود مصوبه مهمتر است .

در اين جلسه پر زحمت دبیر کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم  تعداد جلسات کار گروه فرعی را 127 جلسه برای 254 واحد صنعتی و کشاورزی بیان کرد .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان افزود: هیچکدام از دستگاههای خدمت رسان بدون مصوبه ی این کار گروه حق قطع کردن اب ، برق و گاز واحدهای تولیدی  را ندارند و اقدامات اجرایی بانکها هم  باید در کار گروه مصوب شود .

معابی ، نماینده خانه صنعت و معدن هم گفت : شرکتهایی که تعطیل شدند برای راه اندازی مجدد به دلیل بدهکاری به بانکها، تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی نمی توانند برای ادامه فعالیت تسهیلات مالی دریافت کنند و رفع این مشکل را از استاندار خواستار شد .
انتهای پيام/

برچسب ها: جلسه ، ستاد ، استاندار ، تسهیل ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.