سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

معرفی نفرات برتر مسابقات انتخابی کوراش

نفرات برتر مسابقات کوراش انتخابی تیم خراسان شمالی جهت شرکت در مسابقات کشوری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس هیئت جودو و کوراش استان گفت: این مسابقات که در 26فروردین ماه با حضور 83 ورزشکار از بجنورد ، شیروان ، آشخانه ، اسفراین و فاروج برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات انتخابی کشور در23 اردیبهشت ماه به مازندران اعزام خواهند شد.

کوروش خسرویار گفت: در پایان این مسابقات یک روزه در محل مجموعه شهید علیدخت بجنورد در 60- کیلو گرم محمد خسروی از آشخانه اول شد و محمد رضا رضایی از بجنورد در جایگاه دوم قرار گرفت همچنین کیوان بهادری و هادی متقیان از بجنورد و شیروان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در 66- کیلو گرم بهنام فروزش فر از بجنورد اول شد ، سعید قلیچی یردوقدی از بجنورد در جایگاه دوم قرار گرفت و قدیر مهنانی و موسی امانی از بجنورد و شیروان سوم مشترک شدند.

در 73- کیلو گرم الیاس پاکدل از بجنورد به مقام نخست رسید، پرویز ولی زاده از بجنورد دوم شد و عباس یزدانی و نجف قوی هیکل از بجنورد و شیروان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در 81- کیلو گرم جواد مرادی از بجنورد در سکوی قهرمانی ایستاد و مجتبی باغچقی از بجنورد دوم شد همچنین نادر باغچقی و سعید محمدی هر دو از بجنورد به مقام سوم مشترک بسنده کردند.

در 90- کیلو گرم حامد رشیدی از بجنورد اول شد ، محسن دلیریان از بجنورد دوم و نصرت اله رحمانی و وحید قائمی از بجنورد و اسفراین سوم مشترک شدند.

در 90+ کیلو گرم سعید قاسمی از شیروان به مقام قهرمانی رسید ، اجمد جفاکش دوم شد و نقی رحمتی از بجنورد و امیر حسین سعادتمند از شیروان سوم مشترک شدند.

نفرات برتر مسابقات مازندران و تیم کوراش استان که در سال گذشته به مسابقات جهانی اعزام شدند در قالب دو تیم به مسابقات داخل سالن ویتنام در سال جاری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام /آ

برچسب ها: بجنورد ، معرفی ، مسابقات ، کوراش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.