سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

بیانیه نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت روز ارتش

نماینده ولی فقیه در استان در بیانیه ای 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا ، نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است : خداوند را شاکریم که در حساس ترین شرایط کشور ، ارتش جمهوری اسلامی به فرمان تاریخی امام راحل(ره) در سال 58 تشکیل و نقشه دشمنان و منافقان را خنثی و موجب تقوبت و استحکام همه جانبه از نظام اسلامی شد.
وی افزوده : در سایه تدابیر امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با برملا ساختن نقشه شیطانی دشمنان نظام ، شاهد اقتدار نیروهای مسلح و قطع طمع ایادی قسم خورده آنها هستیم و اکنون مصمم تر از گذشته برای حفظ و پاسداری از آن و خدمت به اسلام و میهن و مردم باید به پاخیزیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان این بیانیه تاکید کرده است : اکنون وظیفه ماست برای ارتقای توان نظامی ، رزمی و موشکی کشور و ارتقای اخلاقی ، عملی و فنی نیروهای مسلح کوشا بوده و با قدرت از امنیت و اقتدار و منافع حیاتی و مصالح ملی و آرمانهای ولایی خود دفاع کنیم و هر جا که لازم باشد با قدرت در صحنه حاضر باشیم و دست به دست یکدیگر برای شکوفایی و سربلندی ایران اسلامی مجاهدت کنیم و از خداوند کمک بگیریم.
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، دری ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.