سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری جشنواره عکس محیط زیست در همدان

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان از جشنواره عکس، خرداد ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در جشنواره عکس محیط زیست استان همدان برای تهیه و ارسال آثار تا 10 اردیبهشت ماه فرصت دارند، افزود: نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس محیط زیست همدان با هدف ترویج فرهنگ و حفاظت محیط زیست در خرداد ماه همزمان با هفته محیط زیست در همدان برگزار می شود.


وی افزود: به تصویر کشیدن پتانسیل ها و داشته های طبیعی استان و تهیه آرشیوی از بهترین عکس های حیات وحش استان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

محمدی محورهای جشنواره را شامل جلوه های حیاط وحش و طبیعت استان همدان در مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع استان، رابطه انسان و طبیعت با دو موضوع تعامل ها و تعرض ها و بخش ویژه با موضوع عکس محیط بانان از حیاط وحش استان بیان کرد.

وی تاکید کرد: هر شرکت کننده می تواند سه اثر رنگی یا سیاه وسفید خود را در هر یک از موضوعات محوری جشنواره در قالب لوح فشرده یا فایل از طریق پست الکترونیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

محمدی یادآور شد: در مراسم اختتامیه جشنواره به آثار برگزیده و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جوایزنقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.