مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بر ضرورت توجه به محتوا و غنای آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهد دوبیتی سرایی کشور میزبان دوبیتی سرایان رضویگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در دومین نشست اتاق فکر جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی  با بیان اینکه همدان را با وجود باباطاهر، می‌توان مهد دوبیتی ایران معرفی کرد؛ افزود: با گذشت چند دوره از برگزاری این جشنواره در همدان به مرور بر عمق و محتوای آن افزوده شده است.


وی افزود: در دوره گذشته، یک هزار و ٤٠٠ اثر از ١١٠ شاعر جوان و پیشکسوت به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ١٦ اثر به مرحله داوری استانی و ملی راه یافتند.

عبادی با تأکید بر اینکه در تلاش هستیم تا امسال آثار از نظر کمی و کیفی افزایش یابد، تصریح کرد: امسال ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از این رو به اطلاع‌رسانی گسترده‌ای نیاز داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: سال گذشته در ارزیابی‌های انجام شده، همدان با کسب حداکثر امتیاز به عنوان یکی از استان‌های برگزیده در زمینه برگزاری جشنواره رضوی انتخاب شد.

فاضل عبادی ابراز داشت: تلاش ما بر این است امسال نیز با بررسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، جشنواره‌ای در خور شأن حضرت امام رضا (ع) برگزار کنیم.

جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی ٢٠ مردادماه در همدان برگزار خواهد شد و ٣٠ تیرماه آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره تعیین شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.