سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

تکمیل آزاد راه اراک – خمین نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

برای تکمیل آزاد راه اراک - خمین ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مدیرکل راه شهرسازی استان مرکزی با اشاره به طرحهای آماده ارائه در سفر آینده هیئت دولت به استان مرکزی گفت: تکمیل آزاد راه‌ ها و بزرگراه ‌های در دست ساخت یکی از اولویت ‌های ما در سفر هیئت دولت به استان مرکزی است که از آن جمله می توان به آزاد راه اراک - خمین اشاره کرد که برای تکمیل آن نیازمند 300 میلیارد ریال اعتبار است.

نصراله نژاد افزود : عملیاتی شدن اجرای اتوبان اراک - خرم آباد در حوزه استان مرکزی نیز از طرح های قابل ارائه است که مطالعات آن توسط وزارت راه وشهرسازی در مراحل نهایی قرار داشته و به عنوان یکی از طرحهای ملی است.

وی گفت : اصلاح و رفع نقص40 نقطه پرحادثه راه های استان به عنوان یکی از اقدامات زود بازده در حوزه راهداری با اعتبار 200 میلیارد ریال ونیز احداث راهدارخانه در تقاطع کنارگذر شمالی با محور اراک - فرمهین با اعتبار10 میلیارد ریال نیز آماده ارائه است.

مدیرکل راه شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی به عنوان یکی قطب های صنعتی کشور انتخاب شده که در زمینه تولیدات کشاورزی ، صنایع دستی ، میراث فرهنگی و گردشگری و صادرات نیز رتبه ممتازی در کشور دارد .

انتهای پیام /

برچسب ها: اراک ، راه ، خمین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.