سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

امداد رسانی به 976 نفر حادثه دیده در بارندگی های اخیر

امدادگران جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، در بارندگی های 4 روز گذشته، به 976 نفر حادثه دیده در روستاها و مناطق عشایري این استان امداد رسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 24 نفر اسكان اضطراري داده و ۳ نفر نیز به صورت سرپايي درمان شدند.

محمد فروغی افزود: 72 نفر از امدادگران و نجاتگران این استان در قالب 19 تيم امدادي با 10 دستگاه امبولانس به صورت شبانه روزی به حادثه دیدگان ارائه خدمت کردند.

وی اضافه کرد: در این مدت، 584 عدد بطري آب، 812 قوطي انواع كنسروجات، 421 تخته پتو، 91 كيلو خرما، 55 تخته موكت، 5 چادر، 204 کیلو نایلون، 14 کیلو چای، 29 کیلو کشمش، 20 کیلو شکر و قند، و یک هزار و 380 بسته بیسکوئیت بين حادثه ديدگان توزیع شد.

فروغی یادآور شد: بارش شدید باران و برف در روز های گذشته منجر به وقوع سیل و آبگرفتگی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری، به ویژه شهرستان کوهرنگ شد.

گفتنی است: بارش ناگهانی باران و برف در چهارمحال و بختیاری در چهار روز گذشته، میانگین بارش ها طی سال زراعی جاری در این استان را به 475 میلیمتر رسانده است.

انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.