سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

سرمایه گذاران صنعت طیور مازندران در راه قرقيزستان

سرمايه گذاران مازندران آمادگی سرمايه گذاری برای توليد مرغ مورد نياز قرقيزستان را در استان ايسيكول دارند.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران در نشست با استاندار وهيئت اقتصادی ايسيكول قرقيزستان با بیان اینکه هيچ محدوديتی براي گسترش مبادلات تجاری وجود ندارد گفت : روابط تجاری و اقتصادی مازندران و قرقيزستان بايد گسترش يابد.

ربیع فلاح افزود : اين استان با داشتن ظرفيت های مناسب توليد مواد پروتئينی بخصوص چرخه كامل صنعت طيور ، آماده تامين مرغ مورد نياز كشور قرقيزستان است.

وی گفت: مازندران علاوه بر خدمات فنی و مهندسی ، در توليد مواد پروتئينی توانمندی های زيادی دارد و می تواند با سرمايه گذاری بخش خصوصی ، كشور قرقيزستان را در توليد مواد پروتئينی بويژه توليد مرغ خودكفا كند.

وی افزود : براي تحقق اين برنامه راهبردی سرمايه گذاران بخش خصوصی نياز به حمايت دولت قرقيزستان دارند تا بتوانند توليد مازادشان را به ساير كشورها نيز صادر كنند.

استاندار مازندران با اشاره به ظرفيت های بالای درمانی و پزشكی در استان گفت : اين استان آمادگی پذيرش گردشگران سلامت از قرقيزستان را دارد.

وی افزود : تجهيزات پزشكی مازندران در منطقه سرآمد است و از لحاظ قيمت نيز برای گردشگران قرقيزستانی كه نياز به اين خدمات دارند ، صرفه اقتصادی دارد .

فلاح آمادگی بخش خصوصی مازندران را برای سرمايه گذاری در حوزه سلامت و پزشكی در قرقيزستان و بويژه استان ايسيكول آن كشور اعلام كرد و گفت : ما محدوديتی برای گسترش مبادلات تجاری و فرهنگی با كشور دوست و برادر قرقيزستان نداريم و آماده هرگونه همكاری اقتصادی و فرهنگی با آن كشور هستيم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.