استاندار ايسيكول قرقيزستان از واحدهای بزرگ صنعتی مازندران ديدن كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استا ن های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آكی يف استاندار استان ايسيكول قرقيزستان به همراه هيات تجاری و اقتصادی هفت نفره و با همراهی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مازندران از چند واحد بزرگ صنعتی در شهرستان سوادكوه ، آمل و قائمشهر بازديد كردند.
 
 
معاون اقتصادی استاندار مازندران با بیان اینکه اکتيبايف استاندار استان ايسيکول قرقيزستان امروز در اين بازديد با اشاره به تکنولوژی پيشرفته و به روز صنعت فولاد مازندران گفت: بازديد از مجتمع فولاد بهمن، بسيار جذاب بوده و ما با توجه به اينکه از اين تکنولوژيء به روز دنيا بی بهره ايم، علاقمنديم روابط اقتصادی با جمهوری اسلامی ايران برقرارکنيم.

رازجويان افزود: هيات قرقيزستانی امروز همچنين از مجموعه گل و گياه، مرغ پرستو، پرورش ماهی در قفس، مرکز گردشگری سلامت، مرکز ناباروری، سيمان نکا و ماشين سازی بادله ساری بازديد می کند و با توجه به جذاب بودن صنعت مازندران مراودات مالی برقرار خواهد شد.

 
وی افزود:با بازدید از سایر مراکز صنعتی و گردشگری تفاهم نامه های اقتصادی منعقد خواهد شد.
نشست با با بازرگانان و تجار، بازديد از مركز جامع سرطان ساری ، مركز ناباروری زنان ، ماشين سازی بادله و مجتمع خوراك دام و طيور برنامه دومين روز سفر اين هيات تجاری قرقيزی بود.
 
بازديد استاندار ايسيكول و هيئت اقتصادی قرقيزستان از مركز ناباروری حضرت مريم ساری
 
 
 
 
دومین روز سفر هيات اقتصادی قرقيزستان به مازندران +تصویر
 
 
 
بازديد استاندار ايسيكول و هيئت اقتصادی قرقيزستان از مركز راديولوژی و بيماريهای خاص بيمارستان امام(ره) ساری
 
 
 
 
 
 
 
 
سفر سه روزه هيات تجاری قرقيزستانی روز جمعه پس از نشست با استاندار مازندران و مديران اقتصادی استان و انعقاد چند تفاهم نامه همكاری به پايان خواهد رسيد.

اين دومين سفر هيات تجاری قرقيزستان به مازندران است .

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، دومین ، سفر ، هیات ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.