سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانسنج خوابید، پترو بیدار شد/ ماهشهری ها در یک قدمی قهرمانی

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با شکست نفت آبادان در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  سومین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران ساعت 15 امروز در سالن 17 شهریور آبادان آغاز شد.

نفت که در 2 بازی گذشته مغلوب قهرمان غرب آسیا شده بود، بازی را بسیار خوب شروع کرد و در کوارتر نخست به برتری 22 بر 16 رسید. پتروشیمی اما در کوارتر دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و به برتری 16 بر 11 رسید اما این میزبان بود باکه 33 بر 32 به برنده به رختکن رفت.
10 دقیقه سوم دو تیم رقابت شانه به شانه ای داشتند و نفت با تیزهوشی مهراد آتشی ضمن برتری 21 بر 19 در این کوارتر، در مجموع 54 بر 51 از مهمان جلو زد.

کوارتر چهارم هم با رقابت نزدیک دو تیم آغاز شد. در حالی که پترو 58 بر 54 و با درخشش حامد حدادی از میزبان پیش افتاد، بازی بی بدیل زلاتکو یوانویچ بازهم به مدد حماد سامری آمد تا این تیم 61 بر 60 بازهم پیش بیفتد. حضور یک هزار هوادار خونگرم آبادانی در سالن و حمایت بی دریغ آنها باعث شد جمشیدی با پرتابی 3 امتیازی اختلاف را به 4 برساند. شاهین طبع بلافاصله دست به کار شد و رضا لطفی را جای آرمان زنگنه به پست 4 فرستاد. حدادی اختلاف را ثانیه ای بعد به 2 کاهش داد اما اما نفت بازهم با شوتی 3 فاصله را زیاد کرد.

فول گل ادگار سوسا به موقع به داد پترو رسید تا امتیاز در 67 برابر شود. در امتیاز 69 بر 67 زمانسنج خوابید! همین موضوع لحظاتی بازی را قطع کرد. در امتیاز 69 بر 67 شاهین طبع تقاضای وقت استراحت کرد.

دربازگشت دو تیم به میدان، خطای حسن زاده روی حدادی و 2 پرتاب آزاد سنتر پترو بازی را بازهم برابر کرد. حسن زاده هم با 5 خطایی شدن از زمین بیرون رفت تا جمشیدی یک بار دیگر با فرمان سامری از پست 3 روانه پست 4 شود. همین بازیکن 2 امتیاز دیگر برای میزبان گرفت تا در 59 ثانیه به پایان بازی آبادانی ها پیش بیفتند. در بازگشت دوتیم این پترو بود که با کار خوب حدادی 73 بر 71 پیش افتاد و این بار سامری وقت استراحت گرفت اما سرانجام این پترو بود که به پیروزی 76 بر 72 رسید.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.