سومین فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران فردا در سالن 17 شهریور آبادان بین پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سرانجام نفتی‌ها کوتاه آمدند و پس از انصراف خود در پایان دومین دیدار فینال سوپرلیگ از ادامه رقابت‌ها، که مثل بمب صدا کرد، دیروز خبر بازگشت این تیم به فینال سوپرلیگ روی خروجی سایت باشگاه خبرنگاران قرار گرفت. هرچند نفتی‌ها هنوز از اشتباهات داوری بازی‌های گذشته دل چریکنند اما به هرحال بازگشت این تیم به فینال بازگشت و محسن داوری، رئیس هیأت بسکتبال آبادان و سرپرست پالایش نفت، دلیل این اتفاق را احترام به محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد.  

نفت در بازی نخست شانه به شانه قهرمان غرب آسیا پیش آمد و تا ثانیه‌های پایانی برنده این دیدار مشخص نبود. شاید اگر یورش پسین‌های ثانیه نفت سبد پترو را فرومی‌ریخت، سرنوشت بازی نخست تغییر می‌کرد. به هرحال شاگردان شاهین‌طبع با تجربه بیشتر خود از چاه نفت گریختند و به برتری نزدیکی رسیدند. بازی دوم اما داستان دیگری داشت. قهرمان غرب آسیا، قدرت خود را دیکته کرد و با 19 امتیاز برنده شد.

فردا در حالی سومین فینال سوپرلیگ برگزار می‌شود که نفتی ها به کمک هواداران پرشور خود، نیم نگاهی به برد دارند تا کار در آبادان یکسره نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار