سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

کانون گردوغبار در ماهشهر

دو کانون گرد و غبار در اطراف ماهشهر فعالند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ماهشهر گفت: برای پیشگیری از تشدید گرد و غبار در خوزستان، بهتر است با رفع مشکلات کانون‌های داخلی کار را آغاز کرد.

منصور قمرافزود: دو کانون گرد و غبار در جاده ماهشهر-هندیجان و ماهشهر-امیدیه وجود دارد که حدود 200 هکتار مساحت دارند و از میان این کانون‌ها، فعالیت بخش هندیجان بسیار بیشتر است.

وی گفت: جهت جلوگیری از تشدید فعالیت این دو کانون، لازم است در این مسیر درختکاری انجام شود که هزینه انجام درختکاری در این مساحت 2.5 میلیارد تومان برآورد شده است.

فرماندار ماهشهر افزود: جهت پیشگیری از تشدید گرد و غبار خوزستان، بهتر است با رفع مشکلات کانون‌های داخلی کار را آغاز کرد و دست‌اندرکاران ذی‌ربط به‌ویژه مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست تلاش کنند تا با اجرای پروژه‌های درختکاری که نیازمند اعتبار و بودجه ملی است، گرد و غبار ناشی از کانون‌های داخلی را کاهش دهند.

قمر گفت: با وجود کانون‌های خارجی، به طور قطعی نمی‌توان گفت که مشکل گرد و غبار کاملا محو و رفع خواهد شد. رفع مشکلات ناشی از کانون‌های خارجی گرد و غبار، نیازمند تفاهم و نشست مشترک میان کشور ما، عراق و سایر کشورهای منطقه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.