سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

مراجعه 42 نفر به بیمارستان امام خمینی ( ره) مهاباد در ایام نوروز

در طول ایام نوروز سال 95 حدود 24 هزار نفر به بیمارستان امام خمینی (ره)شهرستان مهاباد مراجعه کرده اند.

 

 

 

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به گفته دکتر امید صادق امیری ، کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره)مهاباد در ایام تعطیلات و 15روز آغاز سال جدید به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی مطلوب به مردم و مسافرین نوروزی بودند.

وی اظهار داشت: در روزهای ابتدایی سال 95حدود 24 هزار نفر در بخش های پاراکلینیکی و اورژانس این مرکز پذیرش شده‌اند که حجم بسیار زیادی است.

وی افزود: این مراجعین اغلب به بخش های آزمایشگاه و اورژانس و رادیولوژی مراجعه کرده و که تعداد مراجعین به آزمایشگاه در مجموع بستری و سرپایی 14399 نفر ،عکسبرداری 1388 نفر،سونوگرافی365 نفر،سی تی اسکن 455 نفر،فیزیوتراپی 9 نفر،مراجعین به درمانگاه اورژانس 5944 نفر،مراجعین اورژانسی 1111 نفر و مراجعین منجر به بستری از اورژانس 221 نفر بودند.

وی بیان داشت: این مراجعین از خدمات سرپایی اورژانس ازجمله سرم تراپی، تزریقات، پانسمان و سایر خدمات بهره مند شده اند و برای مراجعین به آزمایشگاه 70 هزار عدد آزمایش صورت گرفته است که نشان‌دهنده فعالیت شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان در این ایام است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد گفت: به‌صورت میانگین در این ایام هر یک دقیقه به یک مراجعه‌کننده خدمت‌رسانی شده وپزشکان متخصص در رشته‌های مختلف در بیمارستان‌ امام خمینی(ره) مهاباد مقیم و در بسیاری رشته‌ها آنکال بودند و با حضور موقع بر بالین بیماران به مداوای آنها پرداختند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تحول سلامت و ماندگاری پزشکان متخصص، با اضافه شدن متخصصین طب اورژانس از ابتدای آذر ماه 94 در این بخش پذیرش بیماران هدفمندتر و منظم تر از قبل شده و نسبت به گذشته خدمات بهتر و کامل تری به بیماران اورژانسی ارائه می شود

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.