سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

پیش بینی کاهش نسبی دمای هوا در چهارمحال و بختیاری

وضعیت هوای استان چهارمحال و بختیاری، در 24 ساعت آینده، قسمتی تا نیمه ابری، در بعدازظهر بارش پراکنده و وزش باد، به تدریج کاهش ابر و پدیده پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ براساس اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، وضعیت هوای این استان در 24 ساعت آینده، قسمتی تا نیمه ابری، در بعد از ظهر بارش پراکنده و وزش باد، به تدریج کاهش ابر و پدیده، در 48 ساعت آينده، مه صبحگاهی و کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، و در 72 ساعت آينده، کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

بررسی نقشه های هواشناسی، بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز جمعه 27 فروردین 95 در سطح استان می باشد که طی این مدت، در برخی مناطق رگبار باران و برف، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و امروز و فردا صبح در برخی مناطق پدیده مه و کاهش دید رخ خواهد داد.

از فردا تا روز دوشنبه آینده نیز کاهش نسبی دما در سطح استان انتظار می رود.

همچنین از کشاورزان، باغداران و گلخانه داران استان خواسته شده، با توجه به پیش بینی کاهش نسبی دمای هوا تا روز دوشنبه، جهت کاهش خسارات ناشی از سرمازدگی، اقدامات لازم را به عمل آورند.

گفتنی است: به دنبال بارندگی های چند روز اخیر در سراسر چهارمحال و بختیاری، از اوایل بامداد امروز جمعه 27 فرودین 95، این بارش ها تبدیل به برف شد و نقاط مختلف این استان را سفیدپوش کرد.

این برف بهاری، سبب شکسته شدن شاخه های برخی درختان در باغات و همچنین فضای سبز شهرها و روستاهای استان شد.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.